onsdag 21 augusti 2013

Svettiga powerwalks

Sen jag började äta efter viktväktarnas points så har jag börjat med pws :) Jag och Lina går nästintill varje kväll och det känns verkligen jätte bra. Igår var jag dock ute själv och vet att jag inte borde men sprang upp för varje backe som kom och lite till, annars var det en så snabb pw att mina ben vissa gånger knappt hann med. Jätte skönt verkligen när jag kom hem, svettig och nöjd. Är verkligen jätte dålig på att komma ut själv, Lina hade ont i halsen så dumt att anstränga sig och få det värre.

Håller tummarna på att Lina känner sig bättre idag och att vi kan gå ikväll. Blir full rulle resten av dagen idag i alla fall. Juxxe och Jayden kommer med tåget vid 09.17 och så blir det lekplatsen eller promenad, sen i eftermiddag ska jag till tandläkaren och få ett hål lagat, vill även ha en bettskena så får se vad som sker sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar