söndag 18 oktober 2015

Förkyld

Förkylning började i fredags och hade lite feber i fredags på jobbet till och med. Vi har chillat i helgen och idag var det lite kalas för barnens kusin Tuva-li. Har blivit väldigt torr i halsen under dagen och är rätt hes nu. Hoppas jag slipper halsont och att detta släpper snarast.

Igår var det en vecka kvar till invägningen eller rättare sagt slutvägningen. I helgen har vikt bara runnit av mig och det har känts super, hoppas det håller i sig. Så hårt som jag kört kosten så hoppas jag på lite större framsteg, en sista vecka full fokus innan jag kan dra ner en växel. Jag har nått mitt första mål så bara ett kvar och det är -2kilo kvar. Jag kommer nöja mig med det jag tappar till lördag och sedan hitta balansen.

Hoppas ni haft en bra helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar